اسیدفسفرو در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


از آن جا که اسيد فسفريک در تهيه كودهای فسفاته و همچنین توليد بسياری از محصولات دارای پايه فسفر مورد است.فاده قرار می گيرد، لذا تقريباً جايگزينی برای آن وجود ندارد. اسيد فسفريک خوراكی به لحاظ خاصيت نگهدارندگی آن در محصولات غذايی مي تواند جايگزين هايی مانند اسيد سيتريک،

شرکت دفع آفات البرز بهسم با هدف تولید انواع سموم دفع آفات نباتی و کودهای کشاورزی در سال در زمینی به مساحت مترمربع، مشتمل بر آزمایشگاه، سالن های تولید، سالن های بسته بندی و انبارهای فنی نگهداری محصولات و مواد اولیه در شهرک صنعتی آراسنج شهرستان بویین زهرا تاسیس و به بهره برداری رسید.

در توليد شوینده ها از اسيد فسفريک به منظور عامل نرم کننده آب است.فاده می شود. آب نرم فاقد يون های كلسيم و منيزيم بوده  كه عامل ایجاد کننده سختی در آب به شمار می روند. در صورت عدم حذف یون های ایجاد کننده سختی در آب، اين يون ها با صابون تشكيل رسوب غير قابل حل می دهند كه سبب ایجاد لكه بر روی لباس ها در هنگام شستشو می شوند. نمک های فسفات حاصل از اسيد فسفريک به طور گسترده ای در پاک كننده ها به عنوان  (builder) به كار می رود. عمدتاً از ترکیبات فسفردار (مانند سديم تری پلی فسفات) در مخلوط پاک كننده های جامد است.فاد می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه