اسیدفسفریک در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


این ماده می تواند در تولید سنگ کلیه به خصوص در افرادی که پیش زمینه این بیماری را دارند موثر باشد. است.فاده از این ماده به صورت محصولات خوراکی منجر به آسیب رسیدن به دندان می شود. تماس این ماده با پوست و چشم و است.نشاق بخارات آن باعث آسیب رسیدن به سلامتی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده به مدت های طولانی باعث بروز تحریکات مزمن روی پوست ،چشم و ریه افراد میشود.اسید موجود در نوشابه های گازدار میتواند کلسیم دنادن را در خود حل کند و با کاهش است.حکام دندان که ناشی از بین رفتن کلسیم و مینای آن است. حتی موادی مانند آدامس نیز می توانند باعث نابودی دندان شوند. برای دفع این ماده در کلیه جمع میشوند که مقدمه ی بروز سنگ های کلیوی می شوند.

برای این که نوشیدنی ها و مواد غذایی حالت اسیدی داشته باشند همراه با گریدهای غذایی از اسید فسفریک است.فاده می کنند و به آن ها طعم ترش و تندی می دهد ولی باید حواستان باشد که از آن ها زیاد است.فاده نکنید زیرا باعث فرسایش دندان ها می شود و برای افرادی که سنگ کلیه دارند اصلا مناسب نیست.

اسید فسفریک صنعتی درصد (Phosphoric acid) ترکیبی غلیظ و فاقد رنگ و بو است. که علاوه بر غیرفراری، در دمای محیط غیرفعال نیز می باشد. ترکیب خالص آن به فرم جامد و بی رنگ است.. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این اسید سمی و اشتعال پذیر نیست. این اسید در صورت مواجهه با آلدهیدها، الکلها، کتونها، فنولها، است.رها و نیز سولفیدها تجزیه می شود و می تواند بخارات سمی را آزاد کند. همانطور که توضیحات این محصول آمده، در آزمایشگاه های شیمی آن را با خلوص درصد تولید می کنند. ایبد فسفریک دارای دو نوع صنعتی و خوراکی می باشد که آن را در گالن های مخصوص به مشتریان آنها عرضه می کنند. این اسید یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین مواد شیمیایی در سطح جهانی است.. بطوریکه در میان اسیدها در جایگاه دوم و پس از سولفوریک اسید قرار دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری