اکسید کبالت در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


کبالت تا حدودی یک عنصر واکنشی است.. با اکسیژن موجود در هوا ترکیب می شود، اما آتش نمی گیرد و نمی سوزد مگر اینکه به صورت پودر باشد. کبالت توانایی واکنش با اکثر اسیدها برای تولید گاز هیدروژن را دارد. با این حال کبالت با آبی که در دمای اتاق است. واکنش نشان نمی دهد.

کبالت در درجه اول به عنوان یک محصول جانبی از معدن نیکل و مس است.خراج می شود. از آنجا، کبالت با ذوب احیا کننده تولید می شود. این ترکیب در درجه اول در باتری های لیتیوم یون است.فاده می شود. از دهه ، تولید معدن کبالت در جهان در جمهوری دموکراتیک کنگو متمرکز شده است..

نانو ذرات اکسید کبالت به صورت پودر تولید و به بازار عرضه می شوند. این ماده از ذرات اکسید کبالت با قطر کمتر از نانومتر تشکیل شده است.. نانو ذرات اکسید کبالت به عنوان یک نانو ذرات مغناطیسی دارای کاربردهای متعدد در میکروباکتری ها، نانوسیم ها و کاربردهای آلیاژ و کاتالیزورهای خاص است.. همچنین در سنسورهای دما و گاز و در دستگاه های الکتروکرومیک نیز قابل است.فاده است.. مهمتر از همه این ماده در سنتز آلی و در کاتالیزورهای ناهمگن و به عنوان یک ماده کاتالیزوری الکترونگاتیو مفید است.. این ذرات نانو توسط تولید کنندگان به صورت کلی و جزئی به فروش می رسند که البته قیمت آن نیز با توجه به نوسانات بازار قیمت گذاری می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان