ایزوپروپیل الکل در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


مانند اکثر الکل ها، الکل ایزوپروپیل با فلزات فعال مانند پتاسیم واکنش داده و آلکوکسیدهایی را تشکیل می دهد که می توان آن ها را ایزوپروپوکسید نامید. از واکنش با آلومینیوم (که به وسیله اثری از جیوه شروع شده است.) برای تهیه کاتالیزور ایزوپروپاکسید آلومینیوم است.فاده می شود.

محلول ایزوپروپیل الکل در آب، تاثیر منفی بر صنعت چاپ دارد. بخشی از آن بخار می شود و ترکیبات آلی فرار ایجاد می کند. که موجب آلودگی افراد در محیط کار می شود. IPA، سمی و قابل اشتعال است.. IPA اندازه گیری شده مهمترین آلاینده هوا در شرکت های چاپ افست است.. در شرایط رایج، روش های جایگزینی برای کاهش یا حتی چاپ کامل بدون IPA، کاهش هزینه ها و خطرات بهداشت و ایمنی محیط وجود دارد. در چاپ افست چندین فرصت برای است.فاده از محلول مرطوب کننده بدون الکل وجود دارد.

در صنعت چاپ، فناوری افست &#;مرطوب&#; بدون الکل به یک تجارت قوی و سود آور تبدیل شده است.. چاپ افست که به آن افست &#;مرطوب&#; نیز گفته می شود، در این روش از محلول مرطوب کننده است.فاده می کنند تا عناصر غیر چاپی را به عنوان آب دوست در سطح صفحه چاپ افست نگه دارند. این عمل توسط آب و حدود ۸-% ایزوپروپیل الکل انجام می شود. این مواد به عنوان ماده ی فعال کننده سطح به کار برده می شوند. که در نهایت موجب خیس شدن سطح می شوند. با این وجود، نمی توان از تاثیرات منفی زیست محیطی، خطرات سلامتی، دفع فاضلاب شیمیایی چشم پوشی کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه