سدیم متابی سولفیت در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


کاربرد NaSO در صنعت بسیار زیاد بوده و به همین دلیل به شیوه های مختلف آن را تولید می کنند. از اصلی ترین روش های تولید این ترکیب غیر آلی شیمیایی می توان به تبخیر محلول سدیم سولفیت اشباع شده با دی اکسید کربن اشاره نمود. در اثر تبخیر این محلول واکنش زیر رخ می دهد:

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.

پیروسولفیت، متا بی سولفیت سدیم، نمک دی سدیم همگی نام های سدیم متا بی سولفیت (Sodium metabisulfite) می باشند که نشان دهنده ترکیبی غیر آلی هستند که به صورت پودر سفید متمایل به زرد رنگ در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار میگیرد. این ماده شیمیایی خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی داشته و در صورت تماس با رطوبت هوا به سرعت اکسید می گردد. از مهم ترین ویژگی های این ترکیب می توان به حضور سدیم، هیدروژن و اکسیژن و گوگرد در آن اشاره نمود که ورود آنها در آب به شدت به زیست حیوانات آبزی لطمه وارد خواهد نمود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری