سولفات آهن در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


به عنوان ریز مغذی کشاورزی : عوارض ناشی از كمبود سولفات آهن در محصولات اكثر مناطق ایران به فراوانی قابل مشاهده است.. مصرف سولفات آهن به عنوان کود به همراه گوگرد و باكتری تیوباسیلوس باعث بهبود شرایط تغذیه ای گیاهان شده و در مدت طولانی می تواند کمبود آهن را برطرف سازد.

آهن یکی از عناصر حیاتی برای رشد همه گیاهان می‌باشد و علاوه بر تشکیل کلروفیل و بالا بردن سبزینگی گیاه باعث افزایش رشد، گلدهی و باردهی محصول می گردد. درصورت کمبود آهن در سلول های برگ، کلروفیل به مقدار کافی تولید نمی‌شود و در نتیجه برگ ها به تدریج رنگ پریده تر به نظر می‌‌رسند. در این صورت کل سطح برگ زرد رنگ می‌شود. لازم به ذکر است. که این علائم ابتدا در برگ های جوان و قسمت های بالای ساقه مشاهده می‌شود و به تدریج کل گیاه را در بر می‌گیرد.

قیمت سولفات آهن از جمله آیتم های متغیر در رابطه با هر ماده شیمیایی می باشد. به طور کلی بازار خرید و فروش مواد شیمیایی، به صورت روزانه، تغییرات بسیاری را تجربه می کند. سولفات آهن نیز همچون سایر مواد شیمیایی، قیمتی متغیر داشته و ثابت نیست.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه