سولفات روی در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.


در صورت بلع غیر طبیعی این ماده موجب مرگ سلول ها می شود. بلع زیاد این ماده موجب ورم مخاط خون ریزی یا بالا آوردن خون می شود. گاها پیش آمده افراد با بلع این ماده دچار بیهوشی شده اند در این زمان به فرد مصدوم چیزی نخورایند و در صورت هوشیاری دهان آن را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و پس از آن یک لیوان آب آشامیدنی به او بدهید. توجه داشته باشد است.فاده از دارو های تهوع آور ممنوع است.. بهتر است. در این زمان برای بلع بازها از آبلیمو آب پرتقال و در بلع اسیدی از شیر و آنتی اسیدها کمک بگیرید.

از سویی دیگر از زینک سولفات برای تأمین روی در خوراک دام، کودها، خمیردندان‌ها و اسپری‌های کشاورزی است.فاده می‌شود. زینک سولفات، مانند بسیاری از ترکیبات دیگر حاوی روی می‌تواند برای کنترل رشد خزه روی سقف‌ها در مناطق مرطوب است.فاده شود.

اما اینها تنها کاربردهای سولفات روی نیستند بلکه تهیه و خرید و فروش سولفات روی با اهداف دیگری نیز انجام می شود.سولفات روی به عنوان ماده شیمیایی فرآهم آورنده ی روی درتولید انواع داروهای شیمیایی برای کنترل عملکرد سیستم ایمنی،درمان دل پیچه و اسهال ها،درمان سرما خوردگی،کنترل رشد،درمان آسیب دیدگی های پوستی،بهبود عملکرد حافظه،رشد مو و کنترل ریزش مو و&#;برای بزرگسالان و کودکان بصورت قرص یا شربت مورد است.فاده قرار می گیرد زمان مصرف قرص سولفات روی نیز مهم است..محلول سولفات روی نیز به عنوان محلول الکترولیت برای جداسازی روی ازترکیبات آن،درفرایندصنعتی است.حصال روی مورد است.فاده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه