سولفات منیزیم در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


بسیاری از ورزشکاران از سولفات منیزیم برای تسکین دردهای عضلانی که در ورزش متحمل می شوند است.فاده می کنند ، روش است.فاده آنان از این ماده به این صورت است. که سولفات منیزیم را در یک وان پر از آب گرم حل کرده و به مدت کوتاهی در آن قرار می گیرند تا سولفات منیزیم از بدن آنها سم زدایی کند.

بدن انسان به طور متوسط (حدود میلی‌گرم در روز) نیاز دارد که کمبود منیزیم در بسیاری موارد می‌تواند خطرناک باشد. با است.فاده از سولفات منیزیم (با توصیه پزشک) می‌توان در درمان برخی بیماری‌ها مانند آسم، اکلامپسی، ناراحتی‌های معده و &#; است.فاده کرد.

- ميزان و سرعت حلاليت سولفات منيزيم در آب از خصوصيات مهم اين محصول مي باشد. از نقاط قوت سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) سرعت و ميزان حلاليت آن در آب مي‌باشد. سولفات منيزيم آويكم بصورت كامل در آب حل شده و حاوي حداقل . درصد منيزيم، درصد اکسید منيزيم و درصد SO محلول می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه