متیلن کلراید در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


سلام من دوسه بار چندین ماه قبل روی دستم ریخت و باعث سوزش و قرمزی دستم شد. به پزشک مراجعه کردم و گفتن مسئله ای نیست . البته بلافاصله پس از تماس به مدت طولانی دستم رو شستم . سوختگی شدید نبود و مقداری هم که روی دستم ریخت بار اول شاید چیزی حدود پنج سی سی بود و بار بعد هم همین مقدار البته در ترکیب با مواد دیگر بود یعنی مثل بار اول خالص نبود ایا ممکنه خطری داشته باشه ؟

دی کلرو متان کاربرد زیادی در صنایع غذایی و آشامیدنی، مواد شوینده (در کارخانه تولید کفش و زیره کفش)، رنگ و رزین (به عنوان حلال در پاک کردن رنگ است.فاده می شود)، داروسازی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، به عنوان حلال یا ماده کمکی در فرآیندهای موجود در صنایع شیمیایی (به عنوان مثال : تولید پلی کربنات، تولید تری است.ات)، اسپری رنگ یا اسپری حشره کش (فراریت بالای این ماده باعث شده است. که از آن در اسپری ها است.فاده کنند)، تولید فیلم است.ات، الیاف مصنوعی، چسب، جوهر چاپ و تخته مدار چاپی دارد.

در این دما، هم متان و هم کلرومتان تحت سلسله واکنش هایی قرار می گیرند که به تدریج محصولات کلردار را تولید می کنند. مجموع تولید متیلن بی کلراید در آمریکا، اروپا و ژاپن در سال بالغ بر تن بوده است.. خروجی این واکنش ها مخلوطی از کلرو متان، دی کلرومتان، کلروفرم، تتراکلرید کربن و کلرید هیدروژن می باشد، که این مواد بوسیله تقطیر از هم جدا می شوند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان