مونو پتاسیم فسفات در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


مونو پتاسیم فسفات فاقد نیتروژن است. و کشاورزان معمولاً زمانی آن را به کار می برند که باید است.فاده از کود های نیتروژن داری همچون NPK، نیترات پتاسیم، نیترات آمونیوم و نیترات کلسیم را محدود کرد. فصل رشد گیاه زمانی است. که گیاه بیشترین نیاز را به پتاسیم و فسفر دارد. زیرا در این زمان، گیاه در حال تشکیل و آغاز رشد ریشه خود می باشد. گاهی اوقات کشاورزان از این کود برای تکمیل فعالیت کود های نیتروژن دار نیز است.فاده می کنند. در این موارد هر یک از کود ها باید به صورت مجزا و جداگانه مورد است.فاده قرار گیرند.

این کود سازگاری بسیار بالایی با سایر کودهای محلول در آب از جمله مونو آمونیوم فسفات و &#; دارد به جز کودهایی که شامل عناصری از جمله منیزیم و کلسیم می‌باشد.درجه خرید کود پودر مونو پتاسیم فسفات ایرانی حاوی مقادیری معادل % دی فسفر پنتا اکسید و %  پتاسیم اکسید است. و دارای برچسب NPK -- می‌باشد.پودر مونوپتاسیم فسفات اغلب به عنوان یک منبع مغذی در تجارت گلخانه و در هیدروپونیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا یک منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. که برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است..

مونوپتاسیم فسفات با اکثر کودهای محلول در آب، به است.ثنای کودهای حاوی کلسیم یا منیزیم، سازگار است.. برای است.فاده از این کود شیمیایی در ترکیب با کودهای کلسیم یا منیزیم، از دو مخزن کود است.فاده کنید. اگر سیستم فقط شامل یک مخزن است.، کودها را در زمان‌های مختلف است.فاده کنید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه