نیترات کلسیم در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


کلسیم نیترات از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد در گریدهای مختلف صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. این ترکیب شیمیایی در صنایع گوناگون نظیر صنعت کشاورزی، صنعت تولید کبریت، صنعت ساخت و تولید انواع مواد منفجره، تصفیه آب های فاضلاب ها و&#; پرکاربرد است.. برای خرید کلسیم نیترات با کیفیت بالا می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را ثبت کنید.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان