نیترات کلسیم در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


نیترات کلسیم یک منعقد کننده بسیار رایج در تولید محصولات لاتکس ، بخصوص در فرایند دیپ است.. نیترات کلسیم مایع ، بخشی از حمام دیپ می باشد. شکل دهنده‌ی داغ وارد مایع منعقد کننده می شود و یک لایه نازک (فیلم) از لاتکس مایع برای روی آن باقی می ماند. زمانی که فرم دهنده (قالب) وارد محلول شد ، کلسیم نیترات پایداری محلول لاتکس را شکسته و بر روی فرم دهنده منعقد می کند.

این ماده شیمیایی در تصفیه آب آشامیدنی به عنوان پیش شرط برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع است.فاده می شود. یون نیترات قادر به حذف یون سولفات می باشد که در نتیجه از ایجاد سولفید هیدروژن جلوگیری می نماید. بعلاوه مانع از فعالیت زیستی باکتری های بی هوازی می گردد که سبب ایجاد بوی نامطلوع در آب هستند. نیز برای رفع لجن هم مصرف شده و عملکرد های قابل توجهی دارد.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری