نیتریت سدیم در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


در دهه‌های قبل، نیترات سدیم – “پسرعموی شیمیایی” نیتریت! – به عنوان ماده عمل آورنده مورد است.فاده قرار می‌گرفت. Sodium nitrite، حتی اگرچه هنوز به عنوان یک ماده غذایی مجاز است.، اما به ندرت برای عمل آوری گوشت و فقط در برخی فرآورده‌های گوشتی خاص است.فاده می‌شود.

غیر قابل احتراق اما سوزاندن مواد قابل احتراق را تسریع می کند. اگر مقادیر زیادی در آتش سوزی نقش داشته باشد یا مواد قابل احتراق به خوبی ریز تقسیم شده باشد، ممکن است. انفجار ایجاد شود. اگر توسط ترکیبات آمونیوم آلوده شود، تجزیه خود به خودی اتفاق می افتد و گرمای حاصل ممکن است. مواد قابل احتراق اطراف را مشتعل کند. گرمای طولانی مدت ممکن است. منجر به انفجار شود. اکسیدهای سمی نیتروژن در آتش سوزی های این ماده تولید می شود.

سدیم نیتریت در سوسیس نیز است.فاده می شود. این ماده به جهت دادن رنگ صورتی به فرآورده های گوشتی افزوده شده، با میوگلوبین گوشت واکنش داده و باعث تغییر رنگ و تبدیل آن به نیتروزومیوگلوبین (قرمز روشن) و در ادامه با حرارت دادن، به نیتروزوهموکروم (صورتی رنگ) می شود. در صورت حرارت دادن زیاد نیتریت، ماده سمی و خطرناک نیتروزآمین تولید می شود. به منظور مهار کردن تشکیل نیتروزآمین به محصولات گوشتی اسید آسکوربیک اضافه می کنند. همچنین می توان از اسید اریتوربیک و α-توکوفرول (ویتامین E) نیز بدین منظور است.فاده کرد. این مواد با خاصیت اکسیداسیون-کاهشی خود مانع تولید نیتروزآمین می شوند. جالب توجه است. بدانید در ایالات متحده آمریکا سدیم نیتریت مورد است.فاده به عنوان مواد افزودنی را به رنگ صورتی روشن رنگ می کنند تا با نمک یا شکر اشتباه گرفته نشود و از مسمومیت تصادفی با این ترکیب جلوگیری شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان