نیتریت سدیم در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


همانطور که پیش تر گفته شد از سدیم نیتریت به عنوان یک ماده افزودنی در این صنعت است.فاده می شود زیرا دارای خواص ضد میکروبی است.. برای مثال جهت دادن طعم و رنگ، افزایش ماندگاری و همچنین جلوگیری از بوتولیسم در صنعت بسته بندی گوشت بسیار کاربرد دارد.

یک روش تولید نیتریت سدیم است.فاده از نیترات سدیم مذاب به عنوان نمک و سرب اکسید شده می باشد، در حالی که در یک روش مدرن تر از براده آهن قراضه برای کاهش نیترات است.فاده می شود. در واقع نیتریت سدیم توسط چندین واکنش شیمیایی که شامل کاهش نیترات سدیم است.، سنتز شده است..

نیترات به طور طبیعی در برخی از سبزیجات ، میوه ها و غلات وجود دارد. در اثر تماس با بزاق ، این ترکیب شیمیایی به سدیم  نیتریت تبدیل می شود. این بدان معنی است. که بدن ما نیترات را به نیتریت تبدیل می کند. این ماده افزودنی با درجه غذایی دارای ذوب . درجه فارنهایت ( درجه سانتیگراد) است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری