نیتریت سدیم در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد نیتریت فواید زیادی برای سلامتی دارد. مطالعات نشان داده‌اند که nitrite بخشی از چرخه سلامتی نیتروژن بدن است.. بدن با تبدیل نیترات به نیتریت، فشار خون را تنظیم کرده، باعث بهبودی زخم‌ها، از بین بردن عوامل بیماری‌زا در روده و حتی حفظ سلامتی در دوران بارداری می‌شود.

یک روش تولید نیتریت سدیم است.فاده از نیترات سدیم مذاب به عنوان نمک و سرب اکسید شده می باشد، در حالی که در یک روش مدرن تر از براده آهن قراضه برای کاهش نیترات است.فاده می شود. در واقع نیتریت سدیم توسط چندین واکنش شیمیایی که شامل کاهش نیترات سدیم است.، سنتز شده است..

تحقیقات بیشتر پیرامون است.فاده از Sodium nitrite به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی جهت است.اندارد کردن مقدار موجود در غذاها برای به حداقل رساندن مقدار مورد نیاز انجام شد. این نوع ترکیب باعث مهار اکسیداسیون لیپیدها که منجر به حساسیت می‌شود. و مهار رشد میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا می‌شود. توانایی این نوع ترکیب در پرداختن به موارد فوق باعث تولید گوشت با ماندگاری طولانی مدت شده و باعث بهبود رنگ / طعم مطلوب شده است.. به گفته محققان مشغول در صنعت گوشت، Sodium nitrite، ایمنی مواد غذایی را بهبود بخشیده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه