هیدروکسید پتاس در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


کشور کره از تولید کنندگان اصلی این ماده به شمار می رود که آن را با نام پتاس یونید کره می شناسند و به دلیل خواص مطلوبی که دارد آن را به کشورهای مختلف صادر می کنند. پتاسیم هیدروکسید در خارج از کشور در حجم های بالا تولید می شود ولی هیدروکسید پتاسیم ایرانی موجود نمی باشد و هنوز تواتایی تولید آن را در داخل ایران نیست.

در طول فرایندهای پالایش نفت و فرآورده های گاز طبیعی، این ماده در از بین بردن اسیدهای آلی و ترکیبات گوگرد نقش به سزایی دارد به عنوان مثال دی اکسید کربن (CO)، تری اکسید گوگرد (SO) و نیتروژن تری اکسید (NO) موجود در جریان گاز با کمک KOH جذب می شوند.

امروزه در اکثر معادن علاوه بر کاربرد باتری در خوردرو ها و ماشین آلات برای انجام بعضی از امور از جمله روشنایی انفرادی یا حمل زغال به بیرون از تونل و غیره، به تجهیزات خاصی نیاز است. که  این تجهیزات به نوبه ی خود منبع جدید انرژی لازم دارند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان