پرمنگنات در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


این ترکیب به دلیل خاصیت اکسید کنندگی بالایی که دارد، برای تصفیه آب ماده مفیدی شناخته شده است. و به راحتی می تواند منیزیم و آهن موجود در آب را خارج نماید. آهن و منگنز دو عنصری هستند که اغلب در آب وجود دارند و باعث ایجاد طعم فلز در آن می شود، علاوه براین زمانی که آب در معرض اکسیژن قرار بگیرد این دو عنصر باعث تغییر رنگ آب می شود که درنتیجه این آب مناسب شرب نخواهد بود. آهن موجود در آب در حضور اکسیژن باعث ایجاد رنگ قهوه ای-نارنجی شده و منگنز آب را به رنگ سیاه در می آورد. همچنین پرمنگنات پتاسیم می تواند زنگ زدگی های ناشی از تجهیزات و لوله های آب را حذف کند.

بسیاری از کاربردهای پتاسیم پرمنگنات به‌خاطر خواص اڪسیدڪنندگی آن است.، از اینکه یک اکسیدکنندهٔ قوی است. و اینکه در این فرایندها محصول فرعی سمی تولید نمی‌کند.از کاربردهای پرمنگنات پتاسیم می‌توان به جذب اتیلن اشاره نمود که در پس از برداشت محصولات کشاورزی جهت افزایش عمر انبار مانی می‌توان اشاره نمود.

پتاسیم پرمنگنات ترکیبی است. که به راحتی می تواند اتم های اکسیژن خود را به ترکیب های دیگر منتقل کرده و یا از ترکیبات دیگر دریافت نماید. در فرایند اکسیداسیون شیمیایی و الکترولیت خواص ترکیباتی که با پتاسیم پرمنگنات در تعامل هستند تغییر میکند. قابلیت اکسیدکنندگی پتاسیم پرمنگنات به آن خاصیت ضدعفونی کنندگی، پاک کنندگی و بوزدایی میدهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری