کربنات استرانسیم در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


سودا اش نام متداول سدیم کربنات بدون آب با کاربرد صنعتی است.. سودا اش یا کربنات سدیم، نمک سدیم اسید کربنیک است.. این &#;ماده در حالت عادی به صورت جامد سفید رنگ می باشد. سدیم کربنات در مقیاس صنعتی از طریق فرایند سولوِی و با است.فاده از آمونیاک، سنگ آهک و نمک تولید می شود. یکی از مهمترین کاربردهای کربنات سدیم است.فاده از این ماده در صنعت تولید شیشه است..

از است.رانسیم کربنات در  تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.این ماده از مواد ضروری در صنایع تولید شمش روی می باشد که از مواد عمده از این صنعت محسوب می شود.کربنات است.رانسیوم برای سرب زدایی هنگام تولید الکترلیتی روی بکار می‌رود، این ماده با سولفات سرب یک جفت نمک ایزومورف تشکیل داده که قابل جمع آوری است. و به ‌این ترتیب میزان سرب در مجموعه کم می‌شود.استرانسیوم با آلومینیوم مذاب اضافه می‌شود تا برای قالب ریزی قابلیت بیشتری پیدا کند.

کاربرد اصلی این ترکیب شیمیایی تولید شیشه برای لامپها و لوله های کاتدی است. که در تلویزیون های رنگی است.فاده می شود. از آنجا که کربنات است.رانسیم شعاع اتمی نسبتاً بزرگی دارد، می تواند پرتوهای X تولید شده در لوله های کاتدی را جذب کند و همراه با دیگر مواد باعث حذف کامل پرتوهای X می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری