کربنات استرانسیوم در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


استرانسیوم است.ات ماده ای است. با خلوص حدود % و به صورت یک پودر کریستالی که برای کاربردهای خاصی است.فاده می شود. این محصول که دارای خلوص بالایی از ماده است.رانسیوم است. به عنوان معرف شیمیایی و برای تولید محصولات نمک حاوی است.رانسیوم در درجات بالابه کاربرده می شود. این ماده به وسیله کربنات است.رانسیوم ساخته می شود بنابراین به عنوان یکی از مشتقات حاوی است.رانسیم به بازار عرضه می شود.

تولید کننده کربنات است.رانسیوم در ایران شرکت آذر کود است. که به عنوان تنها تولید کننده این محصول در ایران کربنات است.رانسیوم را با خلوص و کیفیت بالا به صورت یک پودر سفید در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این ماده به عنوان یک عنصر حیاتی در تولید شمش روی به کار برده می شود. همچنین برای سرب زدایی در هنگام تولید محصولات الکتریکی نیز است.فاده می شود. علاوه بر این کربنات است.رانسیوم در رنگ های آتش بازی برای ایجاد رنگ قرمز روشن نیز به کار برده می شود.

در حال حاضر کربنات است.رانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا است.رانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، است.رانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی است.فاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه