کربنات منیزیم در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


شرکت مدیریت پروژه های معدنی پرشیا پایا معدن (P.P.M) در آبان ماه با اساسنامه مشتمل بر فعالیت های معدنی در حوزه های زمین شناسی، اکتشاف، است.خراج، فراوری و بازرگانی مواد و ادوات معدنی به صورت کلی و همچنین تفکیکی در شاخه های ذکر شده در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری با شماره ثبت در قالب شرکت سهامی خاص شروع به فعالیت نموده است..

کربنات منیزیم خوراکی از هیدروکسید منیزیم تولید می شود و به عنوان یک ماده معدنی طبیعی نیز در طبیعت وجود دارد. این ماده به عنوان تنظیم کننده اسیدیته و یک ماده قلیایی بطور گسترده برای جلوگیری از تغییر رنگ و کیک شدن (caking) مواد غذایی و به عنوان سفید کننده در غذاهای فرآوری شده است.فاده می شود. مصرف بیش از حد این ماده از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها می تواند باعث فلج شدن ماهیچه های روده شود که می تواند باعث انسداد روده شود.

کربنات منیزیم یک نمک غیرآلی است. که اغلب با است.خراج منیزیت به دست می آید. کربنات منیزیم به دو صورت کربنات منیزیم سنگین که به صورت پودر دانه ای و کربنات منیزیم سبک به صورت پودر ریز توسط تولید می شود و خریداران با توجه به نیاز خود آن را خریداری می کنند. علاوه بر این، کربنات منیزیم با خلوص بالا به عنوان آنتی اسید و به عنوان یک افزودنی در نمک خوراکی برای حفظ جریان آزاد آن است.فاده می شود. کربنات منیزیم می تواند این کار را انجام دهد زیرا در آب حل نمی شود، فقط در اسید حل می شود و در آنجا حباب می زند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه