کربنات پتاسیم در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


کربنات پتاسیم با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر و یا کریستال های سفید رنگ است.. این ماده در گرید های خوراکی ، صنعتی و کشاورزی ( کود ) موجود بوده و میتوانید براساس نیاز خود از فروشگاه ما تهیه نمایید. این ماده  به صورت پودر یا گرانول بدون بو و سفید رنگ بوده و دارای جرم مولکولی .gr/mol و یکی از منابع تامین پتاسیم می باشد.

عنصر پتاسیم با نماد شیمیایی (K) یکی از ماده ضروری برای رشد و تکثیر گیاه است. که برای تامین عنصر پتاسیم برای گیاهان از این ماده به عنوان کود است.فاده می شود. این ماده باعث تقویت و است.حکام ریشه و ساقه گیاهان می شود.و منجر به بهبود رشد گیاه و حفظ آب خاک می شود.

پتاسیم موردنیاز در خوراک دام ها را می توان از پتاسیم کربنات تامین کرد. برای تولید کشمش نیز از کربنات پتاسیم خوراکی است.فاده می شود. یکی از کاربردهای مهم این محصول در صنایع غذایی است.فاده برای خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش است.. کربنات پتاس باعث شل شدن پوسته انگور و تسریع تبخیر آب از آن می شود، در نتیجه انگور در زمان کمتری به کشمش تبدیل می شود. علاوه بر انگور، از این ماده می توان برای خشک کردن سایر میوه ها نیز است.فاده کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان