کربنات پتاسیم در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


پتاسم خالص را نمی توان از کانی ها به دست اورد اما میتوان آن را از ترکیباتی مثل پتاسیم کربنات به دست آورد. منابع مهم پتاسیم و پتاس منابعی در کالیفرنیا، آلمان، نیومکزیکو، یوتا و..می‌باشد. در عمق فوتی زیر بستر Saskatchewan ، مقادیر عظیمی از پتاس وجود دارد که می تواند به عنوان یک منبع مهم برای این عنصر در آینده در نظر گرفته شود.

این ماده در تولید کاکائو به منظور بهبود طعم و کیفیت رنگ است.فاده می شود همچنین برای پخش بهتر در مواد میزان چربی آن را کاهش می دهد ولی طبق تحقیقات کاکائو فرآوری شده به نوع ارگانیک آن حاوی موادی است. که به سیستم سلامتی بدن کمک می کند که این میزان مواد طی فرآیند قلیایی کردن به میزان چشمگیری کاهش میابد.

صنایع شیمیایی تهران کربنات پتاسیم را در گریدهای خوراکی و صنعتی با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند. جهت خرید محصول و ثبت سفارش یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید و یا اینکه از بخش ثبت سفارش ، سفارش خود را به ثبت برسانید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری