کلسیم کلرید در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


کلرید کلسیم در صنایع غذایی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. میانگین مصرف کلسیم کلراید خوراکی به عنوان افزودنی های غذایی الی میلی گرم در روز تخمین زده شده است.. کلرید کلسیم به عنوان یک ماده افزودنی غذایی در اتحادیه اروپا برای است.فاده به عنوان یک ماده جدا کننده و ماده سفت کننده با شماره E مجاز است.. این ماده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده به عنوان یک افزودنی كاملا بی خطر (GRAS) شناخته می شود. کلرید کلسیم به عنوان نگهدارنده مواد غذایی جهت جلوگیری از فاسد شدن و حفظ کیفیت محصولات غذایی است.فاده می شود. همچنین از این ماده در ترکیب خوراک دام وطیور نیز است.فاده می شود.

در گل حفاری نیز برای خنک کردن و روانکاری بیت و حذف قلمه ها از سوراخ است.فاده می‌شود و به افزودن چگالی گل حفاری کمک می‌کند تا بر فشارهای تشکیل دهنده غلبه کند و نفت، گاز و آب را در جای خود نگه دارد. کلسیم کلرید هیدراتاسیون خاک رس و شیل را مهار می‌کند و وزن مورد نیاز را برای غلبه بر فشار تامین می‌کند. از طرفی به حمل قلمه‌ها به سطح کمک می‌کند و به راحتی از محلول غلیظ‌تر رقیق می‌شود.

در هنگام خرید کلرید کلسیم شاید متوجه این شوید که این ماده دارای گرید خوراکی و صنعتی می‌باشد، درصد خلوص این ماده در صنایع غذایی بیشتر بوده و این میزان حدود تا درصد می‌باشد ولی در مصارف صنعتی و یخ‌زدایی درجه خلوص پایینتری داشته و این میزان حدود تا درصد می‌باشد. قیمت کلرید کلسیم خوراکی با قیمت کلرید کلسیم صنعتی متفاوت است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری