گلایسین در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


گلیسین به تنظیم پاسخ ایمنی بدن، محدود کردن التهاب ناسالم و تحریک التیام کمک می کند. گلیسین به عنوان یک انتقال دهنده عصبی، سلول های مغز و سیستم عصبی مرکزی را تحریک و مهار می کند و بر شناخت، خلق و خو، اشتها و هضم، عملکرد سیستم ایمنی، درک درد و خواب تأثیر می گذارد.

نوشابه های گازدار و کنسانتره های طعم دهنده بر پایه ساخارین نیز ممکن است. در فرمولاسیون خود حاوی . درصد از این اسید آمینه باشند. از آن همچنین برای پوشاندن طعم تلخ حاصل از برخی از پروتئین های هیدرولیز شده و سایر مواد غذایی، به ویژه در کاربردهایی مانند خوراک حیوانات و آبزیان است.فاده می شود.

این ماده به عنوان یک لیگند بی‌تاب برای بسیاری از یون‌های فلزی عمل می‌کند. یک مجموعه معمولی مس ( گلایسینات) یعنی Cu(HNCHCO) است. که هم در ایزومرهای سیس و هم در ایزومرهای ترانس وجود دارد. به عنوان یک مولکول دوتایی، گلایسین با بسیاری از معرف‌ها واکنش نشان می‌دهد. این‌ها را می‌توان به واکنش‌های –N محور و کربوکسیلات مرکز طبقه بندی کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان