گلایسین در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


در ایالات متحده، این ماده به طور معمول در دو درجه فروخته می‌شود : داروسازی ایالات متحده (USP) و درجه فنی. فروش درجه USP حدود % تا % از بازار خرید گلایسین ایالات متحده را تشکیل می‌دهد. در صورت نیاز به خلوص بیشتر از است.اندارد USP، به عنوان مثال برای تزریق داخل وریدی، از خرید گلایسین درجه دارویی گران‌تر می‌توان است.فاده کرد.

گلایسین در سال توسط شیمیدان فرانسوی به نام هنری براکونوت در هنگامی که ژلاتین را با جوشاندن آن با سولفوریک اسید هیدرولیز کرد، کشف شد. او در ابتدا آن را شکر ژلاتین نام نهاد اما شیمیدان فرانسوی ژان باتیست بوزینه گلو نشان داد که حاوی نیتروژن است.. دانشمند آمریکایی نورتون هورفورد که در آن زمان دانشجوی شیمیدان آلمانی، جاستوس فون لیبیگ بود، نام گلیکوکول را پیشنهاد داد. با این حال، برزلیوس، دانشمند سوئدی، نام ساده تر گلایسین را پیشنهاد کرد. این نام از کلمه یونانی به معنی مزه شیرین گرفته شده است.. در سال شیمیدان فرانسوی، آگوست کاهورس مشخص کرد که گلایسین یک آمین است.یک اسید است..

گلایسین یک افزودنی برای غذای حیوانات خانگی و اهلی می باشد. همچنین به عنوان عامل بافری در مواد آرایشی و بهداشتی، آنتی اسیدها، مسکن ها و ضدعرق ها است.فاده می شود. همچنین یک ماده واسطه در سنتز محصولات شیمیایی است.. به عنوان طعم دهنده و شیرین کننده در محصولات غذایی است.فاده می شود. برخی از مواد غذایی و نوشیدنی های پروتئینی حاوی این ماده می باشند. در برخی از محصولات دارویی نیز این ماده وجود دارد  تا جذب دارو را بهبود ببخشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری