گلیسیرین در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.


گلاب دارای خواص فوق العاده ای است. که پوست را تسکین و شاداب می کند. در عین حال، ماده ی فوق که برای صورت است.فاده می شود، پوست را لایه برداری کرده و رطوبت و آبرسانی به پوست را فراهم می کند. هر دو ماده را مخلوط کرده و محلول را در یک بطری اسپری بریزید. مخلوط را با است.فاده از پنبه روی صورت بمالید یا مستقیماً روی صورت اسپری کنید.

این ماده اغلب برای بزرگسالان بی خطر می باشد. اگر این ماده را به صورت یک ماده خوراکی (خالص و مستقیم) مصرف نمایید می تواند باعث بروز مشکلاتی از قبیل تشنگی ، اسهال ، است.فراغ ، نفخ ، سردرد و سرگیجه شود . هنگامی که گلیسرول به رگ های وریدی تزریق می شوند می توانند باعث آسیب جدی به گلبول های قرمز می گردد.

گزارشات شورای محصولات مراقبت شخصی در مورد حداکثر غلظت است.فاده از این ماده نشان می دهد که : در غلظت‌های . درصد در محصولات شستشو، و .٪ در محصولات رقیق شده برای حمام. تا درصد در محصولات کودک، . درصد در لوسیون های چشم، درصد در عطرها، . درصد در لوازم آرایش مو، . درصد در محصولات بهداشت دهان و دندان، . درصد در محصولات پاک کننده پوست و . درصد در محصولات ضد آفتاب است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه