گلیسیرین در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


انواع گیلیسیرین صنعتی شامل دو دسته می شود. گلیسیرین صنعتی درجه یک که رنگی شفاف داشته و از کیفیت بالاتری برخوردار است. و در صنعت رنگ و رزین به کار می رود، ولی گلیسیرین صنعتی درجه دو که از پسماند کارخانه های صابون سازی به دست می آید. مشخصات ظاهری این ماده کدر و کمی مایل به زرد است. و در ساخت ضد زنگ و رنگ های کدر بیشتر به کار می رود.

این نوع گلیسیرین برخلاف گلیسیرین خام، با درصد خلوص بالا تولید می شود. در واقع برای رسیدن به درصد خلوص مورد نظر، این محصول به صورت کامل تصفیه می شود. گلیسیرین صنعتی با درصد خلوص حدود ۸ درصد، فاقد محصولات جانبی نظیر آب و صابون است..

گلیسیرین همان طور که گفته شد جاذب رطوبت بوده و به دلیل همین خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی اش در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص محصولات پوستی است.فاده می شود. از دیگر خواص گلیسیرین بهداشتی به دلیل توانایی در حفظ رطوبت پوست می توان به شادابی و طراوت پوست، درمان زبری پوست، درمان جوش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است. این ماده برای پوست ملایم بوده، خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی داشته و عوارض جانبی ندارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه