رنگرزی و چاپ پارچه در دیزین ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکی‌بازان حرفه‌ای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود می‌پردازند و شاید شما نتوانید مثل آن‌ها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آن‌ها، آن هم در ارتفاع بالا و شیب‌های هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..


وسمه از جمله گیاهانی است. که علاوه بر خواص دارویی در صنعت رنگ هم کاربرد هایی دارد. دلیل این امر وجود رنگ دانه های قرمز و آبی در این گیاه است. که بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد. نقش وسمه در رنگرزی تنها به رنگ آمیزی محدود نمی شود بلکه خواص این گیاه بر روی حفاظت پارچه در برابر نور هم نقش دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده این موضوع به اثبات رسیده است. که پارچه پنبه ای که با وسمه رنگرزی شده است. به دلیل داشتن خاصیت ضد میکروبی، باکتری ها و میکروب ها در آن پارچه از بین رفته اند و از انتشار میکروب بر روی منسوجات بیمارستانی جلوگیری شده است..

ماده اصلی رنگ پارچه به صورت پودر است. که با ترکیب شدن با مواد حلال و دیگر موادی که برای رنگ شدن پارچه نیاز است.، به صورت مایع در می آید و همانطور که پیشتر گفته شد، این رنگ مایع را در حوضچه یا است.خر فولارد می ریزند تا پارچه به صورت غرقابی از داخل آن رد شود.

این تاریخچه‎ در آسیا به قبل از اسکندر مقدونی باز می‌گردد. در سال قبل از میلاد مسیح، اسکندر به هند حمله کرد و منسوجات چاپ شده‌ی رنگارنگ را یافت. آن‌ها به کمک مهرهای چوبی این چاپ‌ها را انجام می‌دادند. این روش چاپ پارچه «چاپ بلوکی» نام داشت. بلوک‌های چوبی دارای نقوش حک شده‌ای بودند درست مانند مهرهای لاستیکی مدرن. رنگ، روی الگوها اعمال می‌شد و سپس با فشار بر روی پارچه، نقوش منتقل می‌شدند.



( فروش ) های دیگر در دیزین