نی و حصیر در دیزین ( فروش )

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت

نحوه است.فاده از تله اسکی بشقابی نیز به این صورت است. که باید منتظر بمانید تا میله‌ای از راه برسد. سطح بشقابی را میان پاهای خود قرار دهید و زمانی که به ارتفاع دلخواه رسیدید، از آن پیاده شوید. حواستان باشد که در طول مسیر، تمام وزن خود را روی سطح بشقابی نیندازید و در شیب نیز از آن پیاده نشوید.


وی با بیان اینکه در طی سال های قبل از خشکسالی در این منطقه سالیانه بیش از تن علوفه نی تر در هر هکتار برداشت می شده است. ادامه داد: از دست رفتن این منبع طبیعی در حال حاضر علاوه بر تعداد کاهش دام ها و تولید گوشت اقتصاد ساکنان محلی را به مخاطره انداخته است..

شاید در معرفی هنر حصیربافی کم لطفی شده باشد، اما جالب است. بدانید که حصیر هم مانند قالی بر روی دار بافندگی و تک تک بادست بافته میشود و برای هر سانتی مترش(هر نی حصیر) باید قلوه های آهنی به تعداد نخ ها در هم گره بخورد، تا در پایان یک پرده یا قواره حصیر آماده است.فاده شود!!

در بسیاری از سوال هایی که میشد در جواب بوریا و حصیر معنی یکسانی دارد و در حل جدول نیز برخی از افراد به این موضوع برخورد کرده اند، که بوریا همان حصیر است. ولی به نوع خاصی از حصیر، بوریا از نی شکافته شده تولید شده و همچنین در گذشته از این محصول به عنوان



( فروش ) های دیگر در دیزین