ماشین آلات نساجی در دیزین ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین تله‌سیژ به طول , متر در سال از دره تا پارکینگ پیست اسکی دیزین نصب شد. تله کابین شاله نخستین تله کابینی بود که به ایران آمد. در پیست اسکی دیزین، رستورانی به نام شاله احداث شد. در ادامه تله کابین شاله و پیست اسکی مبتدی شاله را آماده و افتتاح کردند. اجرای این مرحله تا سال ۸ به طول انجامید. این مجموعه پس از نصب تله کابین قله و ساخت چند مجموعه رفاهی و رستوران، در سال ۵ برای است.فاده عموم و اسکی‌بازان ایرانی و خارجی اقتتاح شد. در سال ۵۸ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیست دیزین توسعه یافت.

پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..


شرکت ماشین سازی راعی از جمله شرکت های موفق در ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که به عنوان اولین طراح و تولید کننده ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت است. که آن را به شیب یابی هوشمند مجهز نموده و توانسته است. گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه برداشته و از فناوری های روز دنیا بهره لازم را ببرد. ضمن آنکه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در منطقه به شمار می آید که ماشین کناره نویسی پارچه را تحت لیسانس شرکت سوئیسی راه اندازی نموده است..

ما در زمینه مشاوره فنی تولید پارچه و محصولات نساجی، خرید ماشین الات نو ودست دوم، طراحی خط تولید، پیشنهاد ماشین الات و… فعالیت می کنیم و هدف ما رشد و پیشرفت کسب و کار شماست. فقط کافیست از یکی از راه های معرفی شده در سایت با ما تماس بگیرید و یا پیغام بگذارید.

از دیگر فعالان مورد اعتماد و شناخته شده در ماشین آلات نساجی و بافندگی ، شرکت معتمد تکس است. که با هدف تمرکز بر بازار منطقه در شهر است.انبول ترکیه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نمود تا بتواند با عملکردی بهینه در تامین قطعات اصلی انواع ماشین آلات نساجی اقدام نماید. این شرکت همچنین همواره در تامین تجهیزات، دستگاه ها و قطعات فرش ماشینی به شرکت های تولید کننده خدمت رسانی کرده و با بهره مندی از نمایندگی انحصاری شرکت معتبر آنماک ماکینا ترکیه در ایران، به عنوان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی خدمات شایسته و سریعی را ارائه می کند.



( فروش ) های دیگر در دیزین