طناب و تور ماهیگیری در دیزین ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.

لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..


با توجه به بسته های یک کیلویی ، هرچه چشمه های تور کوچک تر باشند و تور دارای تراکم بیشتری باشد، طبعا مساحت آن کمتر خواهد بود و هرچه این چشمه ها بزرگتر شوند، و سایز نخ کوچک تر باشد ، با تهیه بسته یک کیلوگرمی یک تور بزرگ تر خواهیم داشت.

طناب‌ صیادی، تور ماهیگیری و نخ صیادی در گدشته از الیاف طبیعی مثل نظیر الیاف گیاهی و حیوانی ساخته می‌شدند. جنس این الیاف به گونه‌ای است. که اگر در محیط های مرطوب و در درون آب‌ها به مدت طولانی قرار می گرفتند مورد هجوم باکتری‌ها قرار گرفته و فاسد می‌‌شدند. در حال حاضر این محصول با است.فاده از الیاف مصنوعی تولید شده جایگزین طناب از حنس الیاف طبیعی شده است.. الیاف مصنوعی فاسد نمی‌شود و طول عمر زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع الیاف می‌توان به مقاله &#;

.post-statement { margin: px ; padding: px; color: rgba(, , , .); background-color: #ffaff; border-radius: px; } .post-statement span a { color: #bff; ; } .post-statement h a { color: #bff; ; } .post-statement .mt- { margin-top: !important; } .Responsibility-show { padding: px !important; border-bottom: none !important; } .blinking { animation: blinkingText .s infinite; } @keyframes blinkingText { % { color: #; } % { color: transparent; } % { color: transparent; } % { color: transparent; } % { color: #; } } @media only screen and (max-width: px) { .callbtn { display: block; position: fixed; z-index: ; bottom: px; right: px; width: %; } } @media only screen and (min-width: px) {} @media only screen and (min-width: px) {} @media only screen and (min-width: px) {} @media only screen and (min-width: px) {} }



( فروش ) های دیگر در دیزین