رنگرزی و چاپ پارچه در شرق تهران ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


این کار روی هم رفته بر روی پارچه ها یا نخ های پشمی انجام می گردد. در این روش رنگرزی پارچه، لکه ها و چروک ها با است.فاده از پیوندهای رنگی خاصی که در بسیاری از رنگ ها و سایه رنگ ها وجود دارند، پوشانده می شوند. این روش رنگرزی یک روش کاملاً دستی است..

گروه کارخانجات گلشن رسالت از روش غرقابی که به وسیله فولارد و است.نتر انجام می گیرد، برای رنگرزی پارچه ها است.فاده می کند. در واقع به مجموعه حوضچه یا است.خر مواد و غلتک های فشار که برای ضدآب کردن پارچه، رنگرزی پارچه و&#; مورد است.فاده قرار می گیرد، فولارد می گویند. روش رنگرزی پارچه به صورت غرقابی یا با است.فاده از فولارد به این صورت است. که پارچه را به صورت غرقابی وارد حوضچه پر از مواد رنگ می کنند تا دو طرف پارچه به صورت کامل به رنگ آغشته شود.

به طور کلی چیپس میوه جات به میوههایی گفته میشود که قـسمت خـوراکی آن پـس رسـیدن بـه گونه طبیعی رطوبت فراوانی دارد و بخش اعظم این رطوبت با خشک کردن به شیوههاي گونـاگون بـراي افزایش عمر نگهداري یا کاربردهاي دیگر، از میوهها گرفته میشود. خشک کردن میوه جات یکی از روشهاي جلوگیري از فساد میکروبی آنهاسـت. در ایـن روش در اثـر کاهش میزان رطوبت، امکان فساد میکروبی بسیار کم میـشود و سـرعت دیگـر واکنـشهاي مـضر نیـز بـه مقدار قابل توجهی کم میشود.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران