پارچه در شرق تهران ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


استات: است.ات‌ها یک است.ر (در شیمی به ترکیب یک اسید و یک الکل می‌گویند) از سلولوز و یکی از اولین الیاف مصنوعی ساخت بشر هستند. از است.ات‌ها برای ساخت دکمه، قاب عینک، تودوزی، بلوز، پیراهن، اثاثیه منزل، فیلتر سیگار و غیره است.فاده می‌شود.

به طور کلی می توان اصلی ترین دلیل تهیه پارچه های سرامیکی را، است.فاده از خواص و مزایای آنها برای تحمل حرارت های بالا دانست. به طوری که در دماهای و درجه فارنتهایت، تمامی قابلیت ها و کارکردهای خود را حفظ می کند. از طرف دیگر، از این نوع پارچه های نسوز در کوره های صنعتی، با هدف عایق حرارتی است.فاده می شود و یا آنکه برای تفکیک قسمت ها و یا مناطقی با دماهای گوناگون نیز دارای کاربرد بوده و همچنین برای جلوگیری از پرتاب شدن برخی ذرات دارای حرارت بالا نیز می تواند موثر باشد.

مخمل: نوعی پارچه کرکی است. که از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می‌شود. مخمل به علت دشواری ساخت و تولید، معمولا جزء پارچه‌های اشرافی و لوکس محسوب می‌شود؛ گرچه با پیشرفت فناوری روز، تولید آن هزینهٔ کمتری پیدا کرده‌است. صفت «مخملی» اشاره مستقیم به لطافت و نرمی این نوع پارچه دارد و منظور از آن «به نرمی مخمل» است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران