ماشین آلات نساجی در شرق تهران ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


از دیگر فعالان مورد اعتماد و شناخته شده در ماشین آلات نساجی و بافندگی ، شرکت معتمد تکس است. که با هدف تمرکز بر بازار منطقه در شهر است.انبول ترکیه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نمود تا بتواند با عملکردی بهینه در تامین قطعات اصلی انواع ماشین آلات نساجی اقدام نماید. این شرکت همچنین همواره در تامین تجهیزات، دستگاه ها و قطعات فرش ماشینی به شرکت های تولید کننده خدمت رسانی کرده و با بهره مندی از نمایندگی انحصاری شرکت معتبر آنماک ماکینا ترکیه در ایران، به عنوان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی خدمات شایسته و سریعی را ارائه می کند.

شرکت پترو سرو ریتون که اکنون با نام سرو ریتون پردیس فعالتی می کند، یکی از سازندگان ماشین آلات ریسندگی است. که فروش ماشین الات کاغذ، فیلم و منسوجات نبافته ، آپرون و کاتکس ریسندگی ، تیغه های برش  را در برنامه کاری خود داشته و یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در ارائه  انواع ماشین آلات نساجی است.. از سویی دیگر، با تکیه بر تخصص و دانش به روز خود، همواره راهنمایی و مشاوره های لازم را در خصوص آشنایی با دستگاه های نساجی به مشتریان خود ارائه می نماید.

شرکت ماشین سازی راعی از جمله شرکت های موفق در ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که به عنوان اولین طراح و تولید کننده ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت است. که آن را به شیب یابی هوشمند مجهز نموده و توانسته است. گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه برداشته و از فناوری های روز دنیا بهره لازم را ببرد. ضمن آنکه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در منطقه به شمار می آید که ماشین کناره نویسی پارچه را تحت لیسانس شرکت سوئیسی راه اندازی نموده است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران