رنگرزی و چاپ پارچه در چهاردانگه ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


تلاش ما در این وب‌سایت افزایش سطح آگاهی علمی و همچنین فراهم کردن منابع اطلاعاتی برای است.فاده در تحقیقات و پروژه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی می‌باشد، لذا سپاس‌گذار خواهیم بود اگر تا حد امکان از منابع سایت تنها جهت آشنایی است.فاده نمائید.

به این روش، رنگرزی پلیمری یا رنگرزی ریسندگی نیز گفته می شود؛ در این روش رنگدانه های رنگی در داخل محلول پیوند می خورند و به دلیل اینکه فیلامنت ها در داخل محلول شکل می گیرند، سریعاً در داخل آنها نفوذ می کنند. الیاف سلولزی و غیر سلولزی دقیقاً با همین روش رنگ آمیزی می گردند. این روش رنگرزی سریع و تمیز است.، و الیاف رنگ شده براق و شفاف به نظر می رسند.

فرآیندی است. که در آن یک الگو یا طرح خاص، با اعمال رنگ روی پارچه ایجاد می‌شود. به بیان ساده‎‌تر، چاپ، فرآیند تزئین پارچه با اعمال الگوهای رنگی یا طرح‌های مختلف بر روی محصول نهایی است.. در حال حاضر چاپ به روش‌های پیشرفته‌ای انجام می‌شود.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه