پارچه در چهاردانگه ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


پارچه سرامیکی که به آن پارچه صنعتی نیز گفته می شود از الیاف سرامیکی تهیه می شود که با توجه به برخورداری از است.حکام و مقاومت عالی برای است.فاده در سخت ترین شرایط از نظر فیزیکی، حرارتی و حتی الکتریکی تولید شده است.. به این ترتیب این امکان فراهم می شود که مصرف کنندگان بتوانند از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد آن در عرصه صنعت و رفع بسیاری از مشکلات، بهترین راهکار را ارائه دهند. بنابراین به قاطعیت می توان این پارچه را یکی از بهترین و مقاوم ترین پارچه های نسوز دانست که دارای کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلف صنعتی می باشد. از همین رو این مطلب را به بررسی مشخصات و ویژگی های پارچه سرامیکی اختصاص داده ایم.

با توجه به مصرف زیاد آب در ماشین‌‌‌های شست‌‌‌و‌‌‌شو و ماشین‌‌‌هایی که جهت صابونی نمودن کالا در مراحل مختلف در قسمت رنگرزی و تکمیل به کار گرفته می‌‌‌شوند و در بسیاری از مراحل پروسه‌‌‌ی تولید نیاز به دمایی از حدود °C تا °C دارند که جهت رسیدن به این دماها حجم انرژی زیادی مصرف می‌‌‌شود، ادوات و تجهیزات پیشرفته‌‌‌ای جهت حفظ انرژی علی‌‌‌رغم افزایش راندمان شست‌‌‌و‌‌‌شو و قابل توجیه بودن و عقلانی نمودن مصرف آب شراحی و در این دستگاه‌‌‌ها تعبیه شده است..

ویسکوز: بر خلاف تصور عمومی الیافی بر پایه‌ی طبیعی و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز (ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد نحوه‌ی ساخت این الیاف است.. الیاف ویسکوز (مانند تولید کاغذ) از خمیر کردن سلولوز تشکیل می‌شوند.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه