نخ و الیاف در چهاردانگه ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


الیاف رامی نیز از ساقه گیاه به دست می‌آید و به علف چینی نیز معروف است.. الیاف آن همانند کتان از ساقه جدا می‌شود. الیاف رامی سفید و براق هستند. است.حکام آنها خوب است. و آب را به راحتی جذب می کنند و در نتیجه به راحتی رنگرزی می‌شوند. الیاف رامی نیز برای بسته بندی و تهیه کیسه ها در حمل ونقل است.فاده می‌شود، اما از الیاف مرغوب رامی برای پارچه‌های رومبلی و پرده‌ای و لباس‌های رو نیز است.فاده می‌شود.

 کازئین از جمله الیاف بازیافتی پروتئینی است. و از شیر به دست می‌آید. برای تهیه کازئین ابتدا شیر بدون چربی را به کمك ماده انیدرید است.یك رسوب می دهند و پس از انجام اعمال تکمیلی و ایجاد خمیر مناسب آنها را از رشته ساز رد می‌کنند، تا به الیاف تبدیل شود. این الیاف خواصی شبیه پشم دارد. اما از پشم ضعیف‌تر است.. الیاف کازئینی از پشم ارزان‌تر است. و مخلوط با پشم نیز است.فاده می‌شود. مخلوط این دو لیف در بافت فرش ماشینی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

شرکت نفیس نخ، هدف خود را تولید نخ‌های فیلامنت پلی‌استر باکیفیت و متنوع می‌داند. رضایت مشتری‌ها از اصول مهم مدیریتی نفیس نخ است. که تلاش کرده‌ایم با اجرای سیستم‌های مدیریتی ویژه به این مهم دست پیدا کنیم. شرکت نفیس نخ، حالا برای بالغ بر نفر اشتغال ایجاد کرده است.. همواره تلاش می‌کند نیروهای مجرب و متخصص را به کار گیرد و در عین حال، فضای کار را منطبق بر اصول کار تیمی بنا کند.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه