ماشین آلات نساجی در چهاردانگه ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


شرکت پترو سرو ریتون که اکنون با نام سرو ریتون پردیس فعالتی می کند، یکی از سازندگان ماشین آلات ریسندگی است. که فروش ماشین الات کاغذ، فیلم و منسوجات نبافته ، آپرون و کاتکس ریسندگی ، تیغه های برش  را در برنامه کاری خود داشته و یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در ارائه  انواع ماشین آلات نساجی است.. از سویی دیگر، با تکیه بر تخصص و دانش به روز خود، همواره راهنمایی و مشاوره های لازم را در خصوص آشنایی با دستگاه های نساجی به مشتریان خود ارائه می نماید.

شرکت ماشین سازی احمد از جمله فعالان در حوزه ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که با قدمتی چهل ساله توانسته است. در طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات انواع دستگاه ها در خدمت بازار داخلی و خارجی بوده و با طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی در حوزه تجهیزات نساجی ، گامی موثر در 

نساجی دات کام [Nasaji.com] به عنوان مرجع تخصصی صنعت نساجی با هدف فعال کردن کسب و کارهای مرتبط با صنعت نساجی به منظور ارتقای سطح دانش و بروز نگه داشتن خود در این صنعت با الهام از نمونه های موفق صنعت نساجی و پیشرفته های گسترده علمی در این حوزه راه اندازی شده است.. نساجی دات کام، یک مجله آنلاین نساجی و با نگاهی وسیع و عمیق به طور پیوسته در حال رصد کردن تحولات این بخش از بازار در سراسر جهان می باشد. تیم نساجی دات کام با تجربه گسترده و دانش فنی بالا در این حوزه در صدد رشد و تعالی صنعت نساجی در کشور همگام با بزرگان این صنعت در جهان و به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار بزرگ جهانی است.. ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا به طور کامل از فرصت‌های ارائه‌شده توسط بازار بهره‌مند شوید. نساجی دات کام به دنبال کنندگان خود این امکان را می‌دهد که با ارائه تحلیل عمیق از بازار و رقبای آن‌ها از طریق اخبار صنعت نساجی، آگاهی از فناوری های جدید و مقالات تخصصی تصمیمات آگاهانه و اصولی بگیرند. ما همچنین چالش‌های موجود در است.راتژی های فروش را شناسایی کرده و کمک می‌کنیم تا به بهترین شیوه ممکن به مخاطبان هدف خود دست یابند.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه