طناب در دیزین ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

طول پیست چمن دیزین، ۵ متر است. و در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار گرفته است.. علاوه بر امکانات تفریحی، مسابقات فراوانی مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان و کایت در این پیست و در فصل تابستان برگزار می‌شوند.


ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

شرکت های تولید کننده طناب در سراسر کشور بسیاری از نیاز مشتریان داخلی را تامین می کنند.خرید،فروش و قیمت طناب میل با توجه به محصولی که کارخانه تولید کننده در شهرهای بندرعباس،همدان،مشهد،قم و رشت تولید می کنند متفاوت می باشد. تولید طناب میل به وسیله کارخانه های تولید …

خرید طناب نجات و با عنوان مختلف مانند طناب امداد و نجات و یا چتر نجات در بازار مصرف برای متقاضیان این محصولات برقرار می باشد.تولید کننده گان عمده انواع طناب در شهرهای لرستان،اصفهان،یزد و مازندران توانسته اند با تولید انواع طناب های متفاوت یک بازار مناسب خرید و فروش …



( فروش ) های دیگر در دیزین