طناب و تور ماهیگیری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


این محصول از بهترین الیاف پلی پروپیلن و پلی اتیلن به صورت تابیده شده به هم تولید شده و دارای سایزهای متنوعی است.. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و پوسیدگی است.. از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.. ریسمان صیادی با است.انداردهای خاص و مشخصی ساخته شده است. و با محیط زیست نیز سازگار است.. تنوع بالایی در رنگ دارد و اغلب در رنگ های قرمز، سفید، آبی و زرد و … تولید می‌شوند. همچنین این محصول قابلیت تحمل وزن بالا را به خوبی دارد و بسیار محکم و مقاوم است..

در این روش بر اساس طول تور، با کمک دو یا چند تیرک یا چوب، مسیر طولی و عمقی صید را مشخص میکنیم. در مکان های مختلف دیگر مثل سد ها و&#; میتوان از گیره ها و جایگزین های طبیعی دیگر برای نگهداری تور پیدا کرد . همچنین میتون با فیکس کردن دو سر تور به دو قایق یا یک قایق و ساحل این کار را انجام داد.

سرب علاوه بر اینکه وزن قابل توجه، و سرعت بالای نفوذ در آب دارد، هیچوقت دچار زنگ زدگی نمیشود . اما در تور های بی کیفیت برای کاهش قیمت نهایی ممکن است. از آهن و &#; است.فاده شود که در همان است.فاده های ابتدایی ، زنگ زده و تغییر رنگ میدهد و از عمر تور میکاهد. بنابر این توصیه افراد با تجربه، خرید این وسیله از یک فروشگاه معتبر لوازم ماهیگیری است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه