ماشین آلات نساجی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


مرحله دوم: در این مرحله الگوی کف پوش های حصیری جایگزین الگوی تور ماهی گیری شد.با وجود این که این الگو مزیت هایی در مقایسه با الگوی قبل داشت؛ ولی به جهت محدودیت طول قاب و نخ تار و در نتیجه محدودیت طول پارچه، چندان مورد است.قبال قرار نگرفت.

واحد تولیدی صنعتی ایران ماسوره دارای سابقه ای طولانی و درخشان در تامین دستگاه های بافندگی دارد که توانسته است. با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کیفیت بالای محصولات خود، ضمن ارائه انواع ماشین آلات به بازار داخلی ، بخش صادرات خود را نیز تقویت کرده و قطعات مورد نیاز را به بسیاری از تولید کنندگان ارائه نماید. ضمن آنکه خود نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در کشور و منطقه شناخته می شود.

شرکت ماشین سازی راعی از جمله شرکت های موفق در ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که به عنوان اولین طراح و تولید کننده ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت است. که آن را به شیب یابی هوشمند مجهز نموده و توانسته است. گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه برداشته و از فناوری های روز دنیا بهره لازم را ببرد. ضمن آنکه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در منطقه به شمار می آید که ماشین کناره نویسی پارچه را تحت لیسانس شرکت سوئیسی راه اندازی نموده است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه