پارچه در شهر جدید اندیشه ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


اخیراً، ماشین‌‌‌های ریسندگی رینگ سیستم فاستونیِ پیشرفته برای تولید و عملکرد بسیار عالی در قسمت Pendulum Arm با تطبیق مکانیزم عملکرد با سیستم تولید، با توجه به ساخت سرعتِ متغیر اتوماتیک اسپیندل‌‌‌ها و کنترل در قسمت اندازه‌‌‌گیری کاهش انرژی، سهولت در عملکرد، تعمیر و نگهداری و تنظیمات، امکانات بالقوه‌‌‌ای را در این سیستم‌‌‌ها ایجاد نموده است.. در ساختار داخلی این نوع ماشین‌‌‌ها که بنام واگن تایپ (Wagon Type) داف اتوماتیک شناخته می‌‌‌شوند. به‌منظور کاهش هزینه‌‌‌ی کل و بهبود وضعیتِ کار، توزیع وضعیت ایرادات در حین داف و رفع مشکلات پیش‌آمده در حین کارِ این سیستم در نظر گرفته‌شده است.. برای ریسندگی نخ‌‌‌های ضخیم مناسب سیستم نخ فرش، ماشین‌‌‌های ریسندگی با سرعت بالا، با کشش بالا و تولید بسته‌‌‌های بزرگ با طراحی اسپیندلهای مخصوص، ساخته و تولید شده‌‌‌اند.

پلی است.ر: پلی است.ر کاملاً مصنوعی است.. برای تولید این فرآورده از ترکیب دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول و یا اسید ترفتالیک ( جایگزین ماده اولیه دی متیل ترفتالات ) در مجاورت کاتالیست های مناسب، است.فاده می شود. پلیمر حاصل از ترکیب این دو ماده اولیه توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور داده می شود که تحت تاثیر هوای سرد به شکل لیف تبدیل می‌شوند.

مخمل: نوعی پارچه کرکی است. که از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می‌شود. مخمل به علت دشواری ساخت و تولید، معمولا جزء پارچه‌های اشرافی و لوکس محسوب می‌شود؛ گرچه با پیشرفت فناوری روز، تولید آن هزینهٔ کمتری پیدا کرده‌است. صفت «مخملی» اشاره مستقیم به لطافت و نرمی این نوع پارچه دارد و منظور از آن «به نرمی مخمل» است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه