چرم و پوست در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


به این ترتیب صنعت چرم سازی نیز مانند سایر صنایع قدیمی ایرانیان در دوره اول پهلوی طعم پیشرفت را چشید. در آن زمان شرکت‌های آلمانی بر این صنعت قدیمی ایرانیان سرمایه‌گذاری کردند. نتیجه این سرمایه‌گذاری افتتاح اولین کارخانه چرم سازی در تبریز در سال ۸ بود. البته تاریخ گسترش و توسعه صنعت چرم را به همدانیان ربط می‌دهد. کافی است. سری به این شهر تاریخی بزنید؛ به وضوح نشانه‌هایی از دوران طلایی توسعه صنعت چرم در این شهر خواهید دید.

این کارخانه که اولین کارخانه چرمسازی در ایران بود، سال فعالیت خود را آغاز کرد. در آن زمان تولیدات این کارخانه به کفش، پوتین‌های نظامی و سوارکاری محدود می‌شد. جالب است. بدانید که محصولات چرمی این کارخانه صادر نیز می‌شد؛ سفره چرمی که این روزها در گاوصندوق هتل پولمن در شهر پولتای ایتالیا نگهداری می‌شود، این موضوع را اثبات می‌کند.

اگرچه این روزها دیگر خبری از کارخانه قدیمی چرمسازی آلمانی تبریز نیست، اما وجود این کارخانه سرنخی برای ادامه صنعت در این شهر بود. این روزها شاهد کارخانه‌های متعدد چرم سازی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدات محصولات چرمی در شهر تبریز هستیم که باعث شده است. چرم تبریز به مرور زمان بر سر زبان‌ها بیفتد و جایگاه خود را در نزد مردم بالا ببرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه