نخ و الیاف در بازار لاله زار ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




الیاف رشته های نازک و بلندی هستند که از است.حکام و انعطاف پذیری کافی برای تولید نخ و پارچه برخوردار باشند. الیاف از مواد پلیمری (مولکولهای بسیار بزرگی) تشکیل می‌شوند که از به هم پیوستن مولکولهای کوچكتری به نام منومر ساخته می شوند. مواد پلیمري مناسب الیاف به صورت طبیعي وجود دارد ولي مي توان آن را به صورت مصنوعي نیز تولید کرد. به عنوان مثال سلولز یك پلیمر طبیعي و پلي است.ر یك پلیمر مصنوعي پرکاربرد است.. دانستن خواص الیاف براي انجام عملیات در صنایع نساجی اهمیت زیادی دارد، یکي از این خصوصیات مهم، طول می‌باشد. طول الیاف در انتخاب نوع ریسندگی اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین دلیل الیاف را براساس طولشان به دو دسته تقسیم بندی می‌کنند:

شرکت الیاف گستر یزد فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نخ و الیاف شروع نموده است. که از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در طی این سال ها گردیده است.. محصولات با کیفیت بالا و تضمین آن ها  از سوی این شرکت معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل کرده است. که تولید نخ و الیاف مصنوعی را در دستور کار خود داده است..

  نخ رشته باریک و بلندی است. که از کنار هم قرار گرفتن و تاباندن الیاف به یکدیگر با روش‌های مختلف ریسندگی (Spinning) به وجود می‌آید،کاربردهای مختلف نخ عبارتند از: () بافت پارچه، () دوخت، () گل دوزی، () تهیه طناب، () بافت فرش، گلیم و موکت.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار