پارچه در بازار لاله زار ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




تقریبا در هر نوع چاپ، چه برای اهداف تزئینی، تبلیغاتی یا کاربردی، انگیزه ای برای پذیرش گزینه های دیجیتال به منظور تقویت یا جایگزینی روش های سنتی وجود دارد. به عنوان گزینه ای تمیزتر، آسان تر و سریعتر در طراحی و تولید چاپ های سفارشی تبلیغ می شود. فناوری دیجیتال چاپ پارچه با دستگاه چاپ پارچه به عنوان راه حل ایده آل برای بسیاری از برنامه ها دیده می شود. در حالی که برخی حدس می زنند که جوهر افشان دیجیتال سرانجام جایگزین همه روش های دیگر چاپ خواهد شد و در واقع، برخی از برنامه ها قبلا گردش کار معمولی را متناسب با دیجیتال سازگار کرده اند، اما فناوری های آنالوگ همچنان در حال شکوفایی هستند.

امروزه در ماشین‌‌‌های رینگ سیستم فاستونی مدرن با عملکرد عالی در قسمت‌‌‌های Pendulum Arm، مکانیزم و تنظیمات اتوماتیک‌‌‌ شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.. ساختار ماشین‌‌‌ها در قسمت داف اتوماتیک جهت کاهش عملیات و تعمیر و نگهداری و تنظیمات اتوماتیک از پیشرفت خوبی برخوردار است.. ساختار ماشین‌‌‌ها در قسمت داف اتوماتیک جهت کاهش عملیات و بهبود کار و توزیع بهتر و رفع مشکلات و دردسرهای داف در کل سیستم ریسندگی به بهترین شکل ممکن، طراحی و ساخته شده است.. به‌‌‌منظور تولید نخ‌‌‌های ضخیم مورداستفاده در صنعت فرش یا نخ‌‌‌های فرش، ماشین رینگ با سرعت بالا با کشش زیاد و بسته‌‌‌های تولیدی نخ بزرگ از اسپیندل‌‌‌های نوک تاجدار و محدب است.فاده شده است..

امروزه تعداد دو میلیون توفوروان تویستر جهت تولید پارچه‌‌‌های با نخ‌‌‌های فیلامنتی با تاب خیلی بالا حدود تا تاب در متر با کیفیت بسیار بالا در حال کار هستند. به‌‌‌عبارت‌‌‌ دیگر دستگاه‌‌‌های رینگ تابندگی و توفوروان تویستر برای سیستم‌‌‌های نخ‌‌‌های ریسیده‌‌‌شده به کار گرفته می‌‌‌شوند. اگرچه با پیشرفت تکنولوژیکی T.F.O مقتدرانه به‌‌‌جای دستگاه‌‌‌های رینگ تابندگی به‌‌‌کار می‌‌‌روند. در حال حاضر چیزی در حدود اسپیندل T.F.O جهت تولید نخ‌‌‌های ورستد، نخ‌‌‌های پنبه‌‌‌ای، نخ‌‌‌های اکریلیک و نخ‌‌‌های دوخت مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار