چرم و پوست در بازار لاله زار ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




قشقایی ها گروه هایی از انسان های متفکراین کهن کشورند وازپیشینییان خود فراگرفته اند که قسمتهایی ازوقت خود را صرف مسائل زندگی وپیدایش نوعی صنعت که در کرمان در دهای آنان است. بنماینددر  تمامی تمدنهای دنیا وجوامع پیشترفته و عقب مانده ،این تحولات وجود دارد که موجبات رهایی مقدماتی انسان ازطبیعت را فراهم ساخته و راه صنایع واقعی را آسان می سازد که برای رسیدن به تکامل تدریجی انسان ها بهترین راه است.

با توجه به اینکه صنعت چرم در کشور ما از قدمت بالایی برخوردار است. و دامپروری و به دنبال آن تولید پوست نیز رونق مناسبی دارد؛ بنابراین با ورود تکنولوژی در این عرصه مطمئنا خیلی از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. هرچه ابزارآلات و تجهیزات چرم‌سازی به روز تر شود، تولیدکنندگان می‌توانند به جای هزینه‌های جانبی ناشی از دستگاه‌های قدیمی و مستهلک، سرمایه خود را صرف کیفیت محصولاتشان کنند.

صنعت چرم از پوست حیوانات است.فاده می کند. چرم یک منبع تجدیدپذیر است. یعنی دوباره تولید می شود. اگر چرم تولید نمی شد، باید با مواد عمدتاً مصنوعی که از منابع تجدید ناپذیر. کالاهای دیگری تولید می شد. چرم در طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله لباش تا کیف و کفش تولید می شود چرم به کیفیت زندگی روزمره کمک می کند. اما مواد شیمیایی صنعت چرم سازی در میزان کیفیت و دوام این کالاهای چرمی بسیار تاثیر گذار است.. این مواد و متریال شیمیایی در فرآیند تولید چرم نیز نقش مهمی دارند.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار