نخ و الیاف در دماوند ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاک‌پشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،

اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.


الیاف سیسال از برگ یك گیاه به دست می‌آیند و طول الیاف آن به حدود یك متر می‌رسد. این الیاف شکننده و ضخیم می‌باشد و رنگ سفید تا شیری دارد. بیشترین مصرف آن ساختن تسمه‌های انتقال حرکت است.، زیرا است.حکام بسیار بالایی دارد. این الیاف مناسب برای تهیه پارچه نمی‌باشد.

یکی دیگر از شرکت های مطرح در تولید الیاف آکریلیک در ایران و تولید انواع نخ و الیاف شرکت الیاف ترمه صدف دلیجان است. که با است.فاده از آزمایشگاه های مجهز خود و تجهیزاتی به روز شده ، تولیداتی در سطح جهانی را به بازار راهی کرده است.. این شرکت همواره رضایت مندی مشتریان خود را در برنامه داشته و به یکی از برترین تولید کنندگان الیاف پلی است.ر تبدیل شده که رضایت مندی مشتریان خود را همواره همراه داشته است..

این الیاف از ماده ای به نام اکریلونیتریل ساخته می‌شود. منومرهای اکریلونیتریل از طریق پیوند شیمیایي به هم متصل می‌شوند. پس از آنکه این مولکول به اندازه کافي بزرگ شد به ماده مناسبي براي تولید الیاف تبدیل مي شود. این مواد را پس از شست وشو، از صافي عبور داده و خشك می‌کنند. پلیمر الیاف اکریلیك را در حلالي به نام دی متیل فرم آمید حل می‌کنند و به روش خشك ریسی این الیاف را تولید می‌کنند. با اینکه این الیاف از نظر ساختمان به پشم شباهتی ندارد اما به لحاظ خواص مانند الیاف پشمی، عایق گرما می‌باشد و به همین خاطر به پشم مصنوعی نیز معروف است.. به طور کلی گرم بودن و نرم بودن از خصوصیات اصلی الیاف اکریلیك می‌باشد و از موارد است.فاده این الیاف، لباس‌های زمستانی، کشباف‌های ضخیم و پود فرش می‌باشد. الیاف اکریلیك همانند نایلون و پلی است.ر، هم به صورت فیلامنتي و هم به صورت بریده شده ساخته می‌شود. الیاف اکریلیك را به کمك روش‌هایی به صورت حجیم شده نیز می‌سازند که باعث نرم تر شدن زیر دست نخ تولیدی و گرم‌تر بودن محصول تولیدی از این نخ می‌باشد.



( فروش ) های دیگر در دماوند