نی و حصیر در دماوند ( فروش )

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

در این شهر در حال حاضر دو بیمارستان؛ سوم شعبان و حضرت فاطمه وجود دارد. بیمارستان سوم شعبان دماوند در محوطه‌ای به مساحت ٬ مترمربع و زیربنای ۵٬ متر مربعی، دارای تخت فعال می‌باشد که به گفتهٔ رئیس دانشگاه شهیدبهشتی تهران ۵ تخت دیگر نیز باید به آن اضافه گردد. این بیمارستان در سال ، با تخت شروع به کار نمود و از سال ۸ فعالیت خود را در ساختمان جدید در نزدیکی محلهٔ جیلارد ادامه داده‌است. این بیمارستان در حال حاضر به عنوان کلینیکی تخصصی، دارای تجهیزات پاراکلینیک مثل دستگاه‌های تصویربرداری و


اگر به زمان های قدیم برگردیم خانه ای از نی و حصیر را می توانستید بیشتر مشاهده کنید که در جدول موارد است.فاده، می توان به اهمیت زیاد آن پی برد. ایران در کنار کشور های ژاپن، مکزیک و ... جزء پانزدهمین تولید کنندگان بزرگ به شمار می آید. البته محصولات حصیر بافی همچون

با توجه به مدرن شدن زندگی ها و به وجود آمد بسیاری از دستگاها برای راحتی بیشتر و سرعت بالاتر در تولید جایگاه صنایع دستی را کمرنگ تر کرده است.. به این دلیل که دستگاه بافنده حصیر می توانند با سرعت بیشتر و با طرح های زیبا تر و جدید تر این الیاف ها را ببافند.

می تواند جلوه بهتری را در ذهنتان از قدمت کشورتان ایجاد کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی از افراد توانمندی های زیادی دارند در تولید حصیر و به دلیل نداشتن بازار های مناسب و پیدا نکردن آن از این هنر خسته شده اند و تمایلشان نسبت به تولید این محصولات بسیار کم شده است.. از این رو شرکت ما با توجه به تخصصی که دارد توانمندی معرفی محصولات حصیری شما را در سطح جهانی و داخلی دارد تا شما بتوانید به راحتی به تولیدات خودتان ادامه دهید.



( فروش ) های دیگر در دماوند