اتصالات لوله در دیزین ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که قرار است. به این دهکده زیبا و پر از سرگرمی سر بزنید، بهتر است. چند روزی بمانید و باانرژی بیشتر به شلوغی و روزمره تهران برگردید. دیزین، چندین هتل و اقامتگاه مناسب دارد که هرکدام با امکانات و قیمت‌های متفاوتی آماده پذیرایی از شما هستند.

وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.


فلنج های شیاردار که با نام فلنج های زبانه دار نیز شناخته می شوند، درست مانند فلنج های نر و ماده باید به صورت گروهی و جفت به کار بروند. در این نوع فلنج ها، واشرها به صورتی قرار می گیرند که تا حد ممکن از امکان خوردگی و ساییده شدن آن ها جلوگیری شود.

اتصالات فشار قوی دنده ای پلی اتیلن تفاوت زیادی با اتصالات دنده ای گالوانیزه ندارند اما آن ها نیز مزایا و معایب مختص به خودشان را دارند. درست مانند اتصالات جوشی، این دسته از اتصالات ارزان و کم هزینه بوده و نصبشان نیز زمان زیادی نمی گیرد و زحمت زیادی نخواهند داشت. یکی از دیگر از ویژگی های مهم اتصالات پلی اتیلن سبک بودن و کم وزن بودن آن ها و همین طور صافی سطوحشان است. که تا حد زیادی از افت فشار جلوگیری می کند.

شامل ۵ لایه؛ لایه­ ی آلومینیومی، دو لایه­ ی پلیمری و دو لایه چسب مخصوص می­ باشد که با مقاومت در برابر خوردگی، زنگ زدگی، ضربه و رسوب، فرسایش، تحمل بالای حرارتی و فشار، خمش بالا و ضریب انبساط طولی کم در تمامی ابعاد صنعت ساختمان سازی قابل است.فاده می­باشند.



( فروش ) های دیگر در دیزین