ورق در دیزین ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.


ورق‌ها یکی از مواد اولیه‌ی اصلی و پایه در صنایع تولیدی مختلف، مانند ساختمان‌سازی، تولیدات لوازم خانگی و &#; هستند. ورق صنعتی، همان‌طور که از نامش پیداست، در صنعت کاربرد دارد و به همین دلیل آن را از فلز می‌سازند. برای آشنایی هرچه بهتر با ورق صنعتی، انواع و کاربرد آن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نورد سرد صنعتی در واقع کاهش ضخامت ورق است. تا جایی که بتوان در فعالیت‌های تولید لوازم خانگی از آن‌ها است.فاده کرد. معمولاً برای نوردکاری، ورق روغنی یا گالوانیزه را به چند قفسه‌ی نورد رفت و برگشتی و یا سلسله‌ای می‌فرستند. هر قفسه‌ی نورد، یک چارچوب فولادی دارد که یاتاقان‌های غلتک‌ها در آن قرار گرفته‌اند تا بتواند نیروی واردشده به یاتاقان‌ها و نیروی نورد را تحمل کند.

پس از انجام این روش، فولاد وارد نورد خشن می‌شود؛ به این معنا که چندبار از بین غلتک‌ها عبور کرده تا به ابعاد مورد نظر برسد؛ سپس آن را روی غلتک‌های نورد گرم قرار می‌دهند که سبب کاهش تدریجی دمای فولاد می‌شود. در مرحله‌ی بعد، فولاد وارد فاز آخر نوردگرم شده و به سمت قفسه‌های نورد نهایی ارسال می‌شود. طی این مراحل، فولاد می‌بایست از الی قفسه عبور کند تا به ضخامت . تا میلی‌متر برسد.



( فروش ) های دیگر در دیزین